Masz problem z jednym ze swoich urządzeń? Zastanawiałeś się nad jego naprawą, ale nie wiesz gdzie się udać? Chcemy przedstawić Ci usługę napraw wysyłkowych. Bez względu na to czy masz komputer stacjonarny, laptop, czy telefon komórkowy, który przestał działać kilka dni temu, czy też wyciągnąłeś swoje urządzenie z szafy po długim okresie nie korzystania z niego. W tym drugim przypadku jednak, może pojawić się problem niedostępności części, szczególnie w przypadku mniej popularnych urządzeń.

Jak funkcjonuje naprawa wysyłkowa? To proste!

Pakowanie:

naprawa wysylkowa telefonów laptopów komputerów

Przede wszystkim musisz dobrze zabezpieczyć swoje urządzenie, aby nie uszkodziło się w transporcie. Zalecamy włożenie go do oryginalnego opakowania, w którym zostało zakupione, ponieważ zostało ono uszyte ‚na miarę’. Jeśli już go nie posiadasz, zalecamy owinięcie urządzenia w folię bąbelkową i włożenie w pudełko kartonowe. Takie zabezpieczenie jest najlepsze i gwarantuje ochronę w przypadku upadku z wyskości lub zgniecenia przez inne ciężkie paczki.

Wysyłka:

Komputer, laptop lub smartfon (telefon komórkowy) dostarczasz do nas na własny koszt. Polecamy wysyłkę listem poleconym priorytetowym (Poczta Polska).

Zalety tej formy wysyłki to:

  • szybki czas dostawy (2-5 dni)
  • niski koszt wysyłki
  • przesyłka jest rejestrowana (można śledzić gdzie się aktualnie znajduje)

Drugą polecaną przez nas opcją dostawy jest skorzystaniem z firmy kurierskiej. Oferty możesz porównać na stronie: http://www.kurierem.pl
Nasz adres: Mellem, ul. Erazma Chejły 8, 08-110 Siedlce

Zwrot urządzenia:

Wykonując naprawę w serwisie Mellem, której łączny koszt przekroczył 100zł, odsyłamy urządzenie na nasz koszt.
W przypadku rezygnacji z wykonania usługi pokrywasz ewentualny koszt odesłania urządzenia.
Gdy z jakiegoś powodu naprawa urządzenia nie jest możliwa odeślemy je na nasz koszt.

Wystawiamy faktury VAT. Jeśli potrzebujesz więcej informacji skontaktuj się z nami.