Sekretarz/sprzedawca/serwisant


Powinieneś umieć lub chcieć nauczyć się ponad połowę z listy:

  • profesjonalna obsługa klientów (odpowiedzi na zapytania i doradztwo)
  • raportowanie sprzedaży
  • dbanie o porządek i ekspozycję w miejscu pracy
  • budowanie pozytywnych i trwałych relacji z klientem
  • naprawa urządzeń elektronicznych (smartfony, laptopy, etc.)
  • umiejętności naprawiania oprogramowania lub sprzętu lub chęć ich zdobycia
  • prowadzenie dokumentacji wykonywanego zlecenia
  • kontakt z klientem w razie potrzeby
  • dbanie o porządek na stanowisku pracy
  • motywacja do pracy
  • samodyscyplina i dobra organizacja pracy wg wytycznych
  • umiejętność samodzielnej analizy sytuacji (informowanie o zamówieniach, dotrzymanie terminu naprawy, etc.)
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
    umiejętność pracy w zespole

 

Przydatne cechy:

  • komunikatywność
  • kultura osobista
  • łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
  • potencjał handlowy
  • samodyscyplina i dobra organizacja
  • umiejętność pracy w zespole
  • wiedza techniczna 
  • zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków

 

Po odbyciu stażu oferujemy:

  • pracę w nieustannie rozwijającej się firmie
  • bycie częścią młodego i dynamicznie rozwijającego się zespołu
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + możliwe premie)
  • możliwość rozwoju zawodowego

Jeśli uważasz, że chcesz nauczyć się kontaktu z klientem, obsługi biura i wykonywania napraw urządzeń to ta propozycja jest dla Ciebie. Skontaktuj się z nami osobiście lub mailowo.

 

MELLEM